~ Kadang-kadang ALLAH jarakkan hubungan kita..kemudian DIA dtgkan pula dengan dugaan..puas kita menangis mencari mana teman kesayangan kita..rupa-rupanya ALLAH ingin hadiahkan kita KERINDUAN YANG BERPANJANGAN...~

~Orang sengaja memuji untuk menguji...Orang suka mengarah untuk lihat kita marah....Orang suka mengajuk untuk lihat kita merajuk....Orang sengaja dengki untuk lihat kita sakit hati...pandai2 la bawa diri... jgn ikutkan hati nanti mati, jangan ikutkan perasaan nanti binasa, gunakan AKAL supaya semua terkawal....Tetapkanlah hati ini..~

~Apabila dirimu memerlukan KEKASIH, maka pilihlah ALLAH....Apabila dirimu memerlukan RAKAN, maka pilihlah AL-QURAN...Apabila dirimu memerlukan SOKONGAN, maka BERTAWAKALLAH kepadaNYA sepenuh hati...kerana DIAlah PENJAGA HATI yang tidak akan pernah hilang malah akan terus KEKAL untuk setiap hambaNYA yang memerlukan~

~Apabila kita menahan sesuatu yang HARAM padahal kita berpeluang melakukannya, ALLAH akan menggantikannya dengan sesuatu yang HALAL dan yang HALAL itu, apabila tiba saatnya ia hadir, ia sangat INDAH.~

~Friendship isn't about who you've known the longest. It's about who walked into your life, said "I'm here for you" and proved it...~

~Jadilah seorang GURU yang hadirnya di TUNGGU, hilangnya di RINDU, ilmunya di BURU, nasihatnya di SERU dan tingkahlakunya di TIRU... ~


Saturday, March 19, 2011

fAcEbO0K..

kali nie nk cite sal facebook plak..


ape itu facebook???
aku rse almost sume org dah ada facebook...
kalo xde facebook mesti org kata ketinggalan zaman...
hohoho...

tp bg pendapat aku la,facebook nie ada baik n buruknya...
kalo kte gne utk kebaikan jadi la baik...
kalo kte gne utk keburukan, jadi la buruk...
so depend la pada org...

tp ada gak org yg xde facebook nie..
katanya sbb facebook bole wat die leka.....


hahahaha...
aku sgt stuju pendapat nie....
sbb aku pon bole leka kalo ada facebook nie...
nk on9 kononnya nk cari bahan utk study...
last2 study ke mana...facebook yg tgk dlu...
sob..sob...sob
:'(

jd,sempana xm yg tinggal hampir sebulan utk menjengah..
aku dah bulatkan tekad...
utk DEACTIVEKAN facebook sementara waktu......

harap2 la menjadi..
n aku ley fokus utk study.....
n ley aku update aku nye blog yang dah bersawang nie...
nie kes sbb bosan...
wuahahaha....

buang mse utk blog xselama faceb0ok..
hohoho...
so,time 2 study..
ade mse sye akn update...

=)
^_^
:D

No comments:

Post a Comment